کوله پشتی لوازم کودک کالرلند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1398
بازدید : 248
نویسنده : ساک وسایل کودک

5. کوله پشتی لوازم کودک چند منظوره HapTim

ویژگی های راحتی
در مورد کیسه پوشک که به شما اطمینان می دهد همه وسایل مورد نیاز شما را به طور همزمان حمل می کنید چطور؟ کیف پوشک چند کاره HapTim با جیب های زیادی و یک محفظه مرکزی بزرگ برای اطمینان از اینکه تمام نیازهای شما را بر عهده می گیرد آمده است. شما طراحی پشت بسته را که در طول سفرها به چشم می آید دوست خواهید داشت.

این 3 جیب عایق بندی شده برای نگه داشتن بطری های کودک در دمای مناسب در کل. دسترسی سریع به جیب های جانبی را برای نگه داشتن دستمال مرطوب دوست دارید. پد تعویض به شما امکان می دهد پوشک کودک را هنگام حرکت تغییر دهید.

ویژگی های اضافی
کوله پشتی دارای پشتی سه بعدی قابل تنفس و تسمه های شانه پهن گسترده برای اطمینان از راحتی شما در طول روز است. این تسمه ها با تسمه راه راه همراه است تا وزن خود را از شانه های خود دور کند. سگهای قابل تنظیم اجازه می دهد تا توسط افراد مختلف به راحتی حمل شود.

همچنین ، کیسه پوشک چند منظوره HapTim یک تبادل 30 روزه رایگان و 90 روز ضمانت ارائه می دهد ، بنابراین اگر مشکلی در مورد کیسه وجود ندارد نگران نباشید. پارچه پلی استر و تسمه های تقویت شده شانه سال های استفاده شما را تضمین می کند. جیب پنهان در قسمت تحتانی کمر برای موارد مهم شما مناسب است.

حکم
کیف پوشک چند کاره HapTim جادار و راحت است و می تواند گزینه مناسبی برای سفر باشد. ظرفیت زیادی به شما امکان می دهد تا هر آنچه را که لازم دارید بگیرید ، اما به اندازه کافی کوچک است که بتوانید سوار هواپیما شوید. با اطمینان از سالها استفاده از بادوام است و به رنگهای خنثی درآمده و برای مادر و پدر مناسب است.
طرفداران

    خوش استیل
    همراه با جیب های متعدد و یک جیب ضد سرقت
    ساخته شده از نایلون با کیفیت بالا
    شامل تسمه های چرخ دستی و یک تشک در حال تغییر است
    حمل راحت

منفی

    جیب بطری عایق بندی دسترسی به آسانی نیست اما پس از عادت کردن آن را دوست خواهید داشت.

خرید اینترنتی کیف لوازم نوزاد


6. کوله پشتی کیسه پوش پوش Hafmall
ویژگی های راحتی
کوله پشتی لوازم نوزاد Hafmall دارای ظرفیت زیادی است که به این ترتیب برای عملکردهای مختلف مناسب است. این محفظه بزرگ برای قرار دادن وسایل اساسی هم برای شما و هم برای کودک دارد. 13 جیب جداگانه شامل سه جیب عایق مخصوص بطری کودک شما ، یک جیب پارچه مرطوب برای پوشک پارچه مرطوب و یک جیب بافت است.

هنگام حمل ، می توانید از آن به عنوان کیف دستی ، کوله پشتی استفاده کنید یا از تسمه های چرخ دستی برای اتصال آن به پرسه زن استفاده کنید. پارچه خارجی و داخلی از نظر مقاومت در برابر آب و باران محافظت می شوند. این دو حلقه D در پشت کیف برای نگه داشتن اسباب بازی های کودک شما در دسترس آسان است.

ویژگی های اضافی
کیف پوشک Hafmall دارای بندهای شانه ای خالی است تا اطمینان حاصل شود که می توانید آن را به راحتی به عنوان کوله پشتی حمل کنید. تسمه ها دارای سگ های قابل تنظیم برای متناسب سازی افراد با ارتفاعات مختلف هستند.

مجدداً از پلی استر با کیفیت ساخته شده و در برابر باران و نشت در برابر آب مقاوم است. همچنین از دوام بالایی برخوردار است و همراه با زیپ های محکم می تواند سالهای طولانی استفاده را تضمین کند. این یک دوره بازگشت 90 روزه را برای کسانی که از کیسه راضی نیستند ارائه می دهد. این چهار گزینه رنگ را ارائه می دهد و انتخاب بهترین گزینه را برای شما آسان می کند. می توانید صورتی را برای مادر یا کیف سیاه برای پدر انتخاب کنید. شستن دست نیز آسان است بنابراین نیازی به نگرانی در مورد ظروف سرباز یا مسافر نیست.

حکم
کوله پشتی پوشک Hafmall دارای ظرفیت زیادی با چندین جیب کوچکتر است و حمل آن راحت است و این امر را برای سفر مناسب می کند. این شیک و چند منظوره است که به شما امکان می دهد به عنوان یک کیف دستی ، کوله پشتی یا یک کیسه مسنجر حمل کنید. این در انتخاب های چند رنگی وجود دارد ، بنابراین برای مادر و پدر مناسب است.
طرفداران

    دارای طراحی شیک و زیبا
    دارای یک محفظه جادار و 13 جیب جداگانه است
    گارانتی مادام العمر
    پارچه ضد آب هم در داخل و هم در خارج
    گزینه های رنگی متعددی را ارائه می دهد
    دارای جیب شکاف خشک و مرطوب است
    شامل تسمه کلید و تسمه راه راه مناسب است

منفی

    برای شستشوی ماشین مناسب نیست

7. کوله پشتی پوشک چند منظوره مطلق BTS
ویژگی های راحتی
کیف پوشک طراحی کوله پشتی 100٪ دست شما را آزاد می کند تا بتوانید از آنها برای موارد دیگری مانند نگه داشتن کودک استفاده کنید. به اندازه کافی جادار است که تمام وسایل مورد نیاز مورد نیاز خود را هنگام حرکت نگه دارید. این شهر دارای دو محفظه جداشده بزرگ با 17 جیب است بنابراین به راحتی می توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را سامان دهید و لباس های کثیف را از وسایل تمیز جدا کنید.

ما عاشق جیب های عایق بندی شده ایم که بطری کودک شما را نگه داشته و ضمن نگه داشتن محتویات آن در دمای مناسب و جیب های جانبی بافت برای تمیز کردن ظروف. همچنین دارای یک جیب پنهان برای کلیدهای شما و سایر موارد ضروری است. این پارچه از پارچه ضد آب ساخته شده است و تمیز کردن آن را در صورت وجود لکه ها آسان می کند. این تسمه از تسمه راه راه است که به شما امکان می دهد آن را بر روی کالسکه ببندید و همچنین می توانید آن را به عنوان یک کیف دستی یا کوله پشتی حمل کنید.

خرید کوله پشتی لوازم نوزاد

ویژگی های اضافی

این یک کیسه یونیکس است که مادران دوست دارند آن را به عنوان یک کوله پشتی حمل کنند در حالی که پدران دوست دارند به عنوان کوله پشتی حمل کنند. پارچه با کیفیت بالا دوام را تضمین می کند ، بنابراین دیگر لازم نیست سال ها جای خود را برای تعویض کیف کنید. این یک ضمانت بدون نگرانی از زندگی است که شما آن را دوست خواهید داشت




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








معرفی کوله پشتی و کیف وسایل نوزاد و همچنین نحوه خرید اینترنتی ساک وسایل نوزاد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساک لوازم نوزاد و آدرس diaperbag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com